خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اختصاص بیش از ٧ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای روکش ماسه آسفالت سرد در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۳۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در محورهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: اولویت‌های مهم این اداره، ارتقای وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی نیشابور است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای این محورها رویه آسفالت از بین رفته که ضرورت به اجرای روکش مجدد را دو چندان می‌کند.

مفیدی فر با اشاره به اجرای طرح روکش ماسه آسفالت حفاظتی افزود: اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در محور نیشابور به سرولایت به طول ٢ کیلومتر و ۴٠٠ محدوده روستای کلاته محمد جان و روستای سرچاه و محور نیشابور به تربت حیدریه به طول ٢ کیلومتر و ١٠٠ محدوده نیشابور تا روستای جوری که در مجموع با اعتباری بالغ بر ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت بیشتر مسئولان برای تخصیص اعتبارات و اجرای طرح های موثر در طول راه‌های مواصلاتی حوزه راهداری نیشابور، شاهد کاهش هرچه بیشتر سوانح و ایجاد برقراری تردد ایمن برای مسافرین و زائرین امام هشتم که از راه‌های این شهرستان عبور می‌کنند باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز