خبرگزاری کار ایران

به منظور کاهش خاموشی و افزایش خدمات در طالقان؛

مدیر توزیع برق شهرستان طالقان با بخشدار "بالا طالقان" دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۷۷

مدیر توزیع برق شهرستان طالقان، کاهش خاموشی ها، افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی در راستای صداقت و عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ ایمنی شهروندی را از اهداف مجموعه توزیع برق طالقان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از البرز ، جلسه مشترک مهین فلاح بخشدار بالا طالقان با حجت اسلامی مدیر توزیع برق شهرستان طالقان جهت بررسی مسائل و مشکلات برق روستاهای بالاطالقان در محل دفتر بخشداری برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی و ارائه راهکارهای رفع مشکلات شبکه برق روستاهای این شهرستان به مسائلی چون خاموشی روشنایی معابر روستاها ، رعایت حریم شبکه ، بهینه سازی شبکه های برق فرسوده، ساخت و سازهای غیر مجاز، نحوه پاسخ استعلام واگذاری برق به متقاضیان ، راه اندازی اپلیکیشن خدمات غیر حضوری، به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

حجت اسلامی ضمن تشکر از تعامل و همکاری بخشداری بالاطالقان خواستار رفع مشکلات دیگر دستگاههای اجرایی خدمات رسان شد و افزود: جدیت در ارائه پاسخ صحیح استعلام و جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز در حریم شبکه برق که ایمنی ساختمان و جان ساکنان را تحت الشعاع قرار می دهد از جمله  مواردی است که شرکت های زیرمجموعه صنعت  برق می توانند با اخذ دستور توقیف عملیات ساخت و ساز یا تخریب سازه برخورد لازم با متخلفین را داشته باشند.

وی کاهش خاموشی‌ها، افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی در راستای صداقت و عدالت اجتماعی و ترویج فرهنگ ایمنی شهروندی را از اهداف مجموعه توزیع برق طالقان دانست.  

در پایان این نشست مهین فلاح بخشدار بالاطالقان با اعلام رضایت از عملکرد توزیع برق شهرستان طالقان  خواستار تعامل بیشتر با دیگر دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان طالقان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز