خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تاکیدکرد:

برگزاری جلسات دستگاه های اجرایی به صورت غیر حضوری/ ۶۰۰ جلسه استانی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۰۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: جلسات دستگاه‌های اجرایی و ستادی در استان سمنان برای جلوگیری از تجمع در محیط‌های اداری و مقابله با شیوع کرونا ویروس در حد امکان به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری برگزار شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، فاطمه منصوری روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان کرونا ویروس در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: توجه به حوزه فناوری و اطلاعات برای برگزاری جلسات به صورت ارتباط تصویری به طور جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دنبال شود‌.

وی خاطر نشان کرد: رابطان حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاه های اجرایی در حال شناسایی هستند تا از این پس جلسات در بخش های مختلف سطح استانی و شهرستانی بیشتر به صورت ارتباط تصویری برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: عملکرد مدیریت و مجموعه بخش فناوری اطلاعات استانداری در هماهنگی جلسات به صورت ارتباط تصویری ارزنده و قابل قدردانی است.

منصوری تصریح کرد: در ماه های گذشته با همکاری کارکنان واحد فناوری و اطلاعات استانداری سمنان بیش از ۶۰۰ جلسه در سطح استانی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد و علاوه بر جلسات استانداری در برگزاری جلسات دیگر دستگاه های اجرایی استان به صورت ارتباط تصویری خوش درخشیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ارزش کار همکاران در واحد فناوری اطلاعات استانداری در زمان شیوع کرونا ویروس کمتر از تلاش های مدافعان سلامت نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز