خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

نحوه بازگشایی مدارس و تحصیل دانش آموزان بر عهده شورای مدارس است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۰۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: نحوه بازگشایی مدارس و تحصیل دانش آموزان برعهده شورای مدارس است و تعیین و تکلیف این شورا باید براصل سلامت دانش آموزان و در مرحله بعد تحصیل موفقیت آمیز دانش آموز در سال تحصیلی جاری استوار باشد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: واحدهای خدماتی ، تولیدی، واحدهای صنفی ، اداره‌های دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

وی خاطر نشان کرد: رصد و ارزیابی از عملکرد واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و دستگاه های خدمات رسان دولتی و غیردولتی افزایش یابد و در صورت تخلف در رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بخش های مذکور، در چارچوب قانون با متخلفان برخورد خواهد شد‌.

خجسته پور با بیان اینکه براساس آمار در هفته های گذشته رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آحاد جامعه در کشور ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت: باید جامعه و مردم بار دیگر برای مقابله با کرونا ویروس حساس شوند.

وی تصریح کرد: جلسات حضوری به حداقل برسد و به جای آن دید و بازدیدها و برگزاری نشست ها ادارات به صورت ارتباط تصویری و صوتی انجام شود.

خجسته پور اضافه کرد: اسوه و الگوی همه ما برای مقابله با کرونا ویروس رهبر معظم انقلاب هستند و در عزاداری محرم حسینی امسال شاهد بودیم که ایشان به صورت انفرادی و به دور از تجمع عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایشان را برگزار نمودند.

وی تصریح کرد: هیات های مذهبی در استان سمنان در برگزاری آیین های عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خوش درخشیدند و این رویه با تمام قوا در عزاداری ماه صفر و اربعین حسینی ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فضای جهادی که برای مقابله با کرونا ویروس در ماه های اولیه شیوع کرونا ویروس در استان سمنان وجود داشت باردیگر نمایان شود و تمامی اقشار جامعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این ویروس منحوس بکوشند.

خجسته پور گفت: امسال هیچگونه برنامه پیاده روی اربعین حسینی در نقاط مختلف کشور و استان سمنان برگزار نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز