خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در شورای اداری شهرستان آستارا:

سابقه طولانی دینداری مردم آستارا ارزشمند است/ وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۸۴

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی بندر آستارا برازنده این استان نیست، گفت: با واگذاری بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز به موفقیت می رسیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با عرض‌خسته نباشید به مسئولان این شهرستان اظهار کرد: نخستین هدف از سفرهای شهرستانی خداقوت گویی به همه کسانی است که در نظام اسلامی خدمت می کنند و این امر جای ستایش دارد.

وی به قراردادن کلمه حیران در کنار اردبیل در یکی از کتاب های درسی اشاره کرد و افزود: شهرستان بندر مرزی آستارا یکی از شهرستان های ماندگار و جدا نشدنی استان گیلان است و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش نسبت به این خطا از مردم گیلان عذرخواهی کند.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه از مسئولان گذشته نباید بدگویی شود، بیان کرد: بدگویی از گذشتگان دردی را دوا نمی کند ضمن اینکه مسئولان با مشاهده لکه ها باید برای جبران آن تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی به بازدید خود از مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست و توجه ویژه مسئولان را طلب می کند.

وی با بیان اینکه بندر آستارا مورد بی مهری قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز واگذار شود به موفقیت می رسیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، هم آوایی و همگرایی مسئولان برای ارائه خدمت به مردم را لذت بخش ذکر کرد و یادآور شد: بندر آستارا از ظرفیت خوبی برخوردار است و فعالیت کامل این بندر موجب اشتغالزایی جوانان منطقه می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سابقه طولانی دینداری مردم آستارا ارزشمند است، خاطرنشان کرد: گیلان به ویژه آستارا دروازه ورود اروپائیان به ایران بوده است.

وی براولویت قرار دادن نیازهای منطقه در برنامه ریزی ها تاکید کرد و افزود: معیشت و فرهنگ دو اولویت مهم جامعه محسوب می شود و مجلس برای این موضوع ها در حال برنامه ریزی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برنامه ریزی خلاقانه و مدبرانه‌ در راستای اشتغال جوانان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به هر امری که موجب اشتغال جوانان شود، فکر کنید.

آیت الله فلاحتی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های بزرگ مسئولان انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های معاصر و آینده است.

وی ادامه داد: دشمن با جنگ ادراکی، روایتی و ترکیبی به دنبال ایجاد ضعف در نسل معاصر است و نابودی تمام جایگاه های ارزشی را در برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن انسجام بین مردم و مسئولان است، اظهار کرد: فرمانداری محل حمایت و هدایت جامعه به طور عاقلانه و هوشمندانه است.

آیت الله فلاحتی در بدو ورود سفر یک روزه به آستارا مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و از مجتمع و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز