خبرگزاری کار ایران

حمایت از کسب وکارهای خرد و طرح‌های خوداشتغالی زنان در شهر جدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۷۹

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از حمایت شرکت عمران از کسب و کارهای خرد و خوداشتغالی بانوان در شهرجدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد علی حاجی زاده اظهار داشت: ترویج کارآفرینی اجتماعی و حمایت از کسب و کار خرد و اشتغال بانوان یکی از اولویت‌های مجموعه شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است.

وی افزود: اشتغال و کارآفرینی موتور محرک توسعه و رونق اقتصادی است و این هدف بدون در نظر گرفتن نقش مؤثر بانوان محقق نمی‌شود.

حاجی زاده اظهار داشت: حمایت از کسب و کارهای بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار، ضمن کمک به معیشت خانوارها فرصت حضور آنها در اجتماع را در کنار رسیدگی به وظایف خانه و تربیت فرزندان را فراهم می‌کند و آسیبهای اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گسترش اشتغال پایدار با ایجاد مشاغل خانگی را یکی از راه‌های رونق اقتصادی بیان کرد و گفت: مشاغل خرد و خانگی بستر مناسبی برای اشتغالزایی اعضای خانواده به شمار می‌آید.

حاجی زاده در پایان از توزیع تعدادی از ماسک‌های سفارشی شرکت عمران توسط بانوان مشغول در کارگاههای اشتغال مدارس اجتماع محور و سرای محلات، ویژه کودکان ونوجوانان خبر داد و گفت: ماسکهای تولیدی همزمان با بازگشایی مدارس در تعدادی از مدارس شهر جدید هشتگرد توزیع گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز