خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی زنجان تشریح کرد:

مشاجره لفظی به قتل زن 40 ساله انجامید / قاتل متواری شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۲۷

رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: خشونت کلامی بین یک زوج منجر به قتل زن توسط همسرش شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جعفر رحمتی اظهار کرد: در منطقه فرودگاه زنجان، پس از بروز بحث کلامی بین یک زوج زنجانی که هر دو حدودا ۴۰ ساله بودند، خشونت کلامی به خشونت فیزیکی تبدیل شده و این زوج نتوانستند رفتار یکدیگر را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دو سال از زندگی مشترک این زوج سپری شده بود، افزود: متاسفانه پس از بروز خشونت فیزیکی، مرد با خفه کردن همسرش مرتکب قتل شده و پس از ارتکاب جرم به محل نامعلومی متواری شده و هنوز دستگیر نشده است.

این مسئول از تدوام پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل خبر داد و تصریح کرد: داده‌هایی در دست است که قتل زن، منتسب به همسر وی بوده و پلیس در پی دستگیری متهم است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون ۷ فقره قتل در زنجان رخ داده است، ادامه داد: به غیر از این مورد بقیه موارد قتل کشف شده است.

رحمتی از شهروندان خواست تا در مشاجره‌های لفظی چه در خانواده و چه در سطح جامعه خونسردی خود را حفظ کرده و از تداوم آن بپرهیزند؛ چراکه خشونت کلامی به راحتی می‌تواند تبدیل به خشونت فیزیکی و انجام اقداماتی شود که به هیچوجه قابل جبران‌پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز