خبرگزاری کار ایران

اولین دور مسابقات موتور اندرو کوهستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۴۵

از سری مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی اولین دور مسابقه موتور اندرو کوهستان(شیب زنی حرفه ای) در کوهستان های آناخاتون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،اولین دور مسابقه موتور اندرو کوهستان با حضور ۵۰ شرکت کننده  در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی  برگزار شد.

سیامک امیرخیزی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از شرکت کنندگان و عوامل برگزاری مسابقه گفت: سطح مسابقه بسیار خوب بود و شرکت کنندگان با  تمرین قبلی آمادگی زیادی برای طی کردن مسیر سخت  تعیین شده که شیب تندی دارد را داشتند.

 حبیب مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز با حضور در محل مسابقه نسبت به سطح برگزاری مسابقه گفت: این از آن مسابقه هایی بود که باعث تعجب بنده شد، و  دیدن این صحنه ها بسیار هیجان انگیز   و من را به  وجد آورد برگزاری چنین مسابقاتی در این سطح  حرفه ای که بسیار فنی و  تخصصی و زیبا و پر از هیجان است که به زیبایی برگزار شد نشان از توان و آمادگی بالا دارد.

مقصودی اضافه کرد: جمع کردن جوانان کنار همدیگر در یک محیط سالم کار بسیار مهمی است که رئیس هیات با مدیریت خود و با  این مسابقه ویژه این کار  را دلچسب تر کرده بود.

 نفرات برتر مسابقات در کلاس ۲۵۰ سی سی

عادل علی محمدی مقام سوم، اکبر امیرمدار مقام دوم، پیمان امیری فرزین مقام اول را کسب کردند.

نفرات برتر کلاس ۴۵۰ سی سی:

جعفر اللهویرن مقام سوم، عرفان سودی مقام دوم، مسلم میرزایی مقام اول را کسب کردند.

به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز