خبرگزاری کار ایران

شهروندان از پرداخت هزینه اضافه به خودرو‌های باری خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۴۳

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: برخی از رانندگان ناوگان باری ممکن است به بهانه محدودیت‌های شهرداری مشهد برای این ناوگان، درخواست مبالغ اضافه داشته باشند که این مسئله غیرقانونی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی باخرد مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: هم اکنون برخی از طرح‌های سازمان از جمله کنترل و نظارت بر تردد جرثقیل‌ها و بارگیری با اضافه طول و تناژ رایگان است و از رانندگان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی افزود: سه محدوده قرمز، زرد و سبز برای ناوگان باری پیش بینی شده است که برای تردد در آن نیاز به مجوز دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بخش قرمز مربوط به محدوده هسته مرکزی مشهد به اضافه بولوار‌های ملک آباد، احمدآباد و وکیل آباد است که مجوز زمانی تنها برای تردد از ساعت ۲۲ تا ۱۰ صبح روز بعد صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه مجوز تردد یک ماهه در محدوده سبز که شامل سایر نقاط شهر می‌شود، رایگان است و تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در بولوار‌های ملک آباد، احمدآباد و وکیل آباد پس از تاییدیه کمیسیون و تنها با مجوز موردی امکان پذیر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: تردد ناوگان باری در محدوده‌های قرمز و زرد در مناسبت‌های ملی و مذهبی و ایام آلودگی هوا ممنوع است. همچنین این مجوز‌ها فقط در زمان ارائه خدمات بار اعتبار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز