خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۳۴

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف 3 میلیون و 890 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد صنفی به ارزش تقریبی بیش از 11 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز با اعلام این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف یک فرد سودجو که اقدام به نگهداری و قاچاق مواد دخانی می‌کرد را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه، در دستور کار قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان،  افزود: با انجام اقدامات نامحسوس، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی از محل 3 میلیون و 890 هزار نخ سیگار قاچاق در برند‌های مختلف کشف شد.

سردار جهانبخش، با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی سیگارهای کشف شده بیش از 11 میلیارد ریال برآورد شده است،خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت خودروهای دولتی در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بلافاصله اکیپی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، برای بررسی بازه زمانی و مکانی سرقت‌های به وقوع پیوسته تشکیل شد.

جهانبخش افزود: کارآگاهان با تحقیقات و با رویکرد فنی و پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک سارق خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: سارق در بازجویی‌های انجام شده به چهار فقره سرقت خودروی دولتی اعتراف کرد.

 وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی مالکان وسایل نقلیه، در خصوص پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس باعث کاهش وقوع سرقت و جرائم در سطح جامعه شده و زمینه را برای پیشگیری از سوءاستفاده افراد سودجو فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز