خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

تماس با 4030 ، در صورت علامت دار بودن دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۱۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: اولیای دانش‌آموزان دارای علامت کرونا با سامانه 4030 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اولیای دانش آموزان خواست در صورت مشاهده علایم ابتلا به کرونا در فرزندان‌شان، با سامانه 4030 تماس بگیرند.

آبتین حیدرزاده با بیان اینکه پس از شرح حال وضعیت دانش آموزان از آنان تست تشخیص کرونا گرفته می‌شود، افزود: خانواده‌ها در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای دانش‌آموزان از فرستادن فرزندان‌شان به مدرسه خودداری کنند تا ضمن پیشگیری از مبتلا شدن دیگر دانش آموزان، اقدامات قرنطینه ای و درمان هم بر روی دانش آموزان مبتلا به کووید 19 انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 369 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری هستند گفت : شهرستان آستارا، رودسر، لاهیجان و لنگرود با بیشترین شمار مبتلایان به کرونا جزو شهرستان های قرمز گیلان هستند و بقیه شهرستان ها هم وضعیت زرد دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته 70 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌ها پذیرش شده‌اند، گفت: شستشوی مداوم دست‌ها، رعایت فاصله گذاری‌اجتماعی و استفاده از ماسک 3 اصل مهم و کارسازترین نسخه برای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز