خبرگزاری کار ایران

ایلنا از گیلان گزارش می دهد؛

گلایه مردم گیلان از کمبود گاز مایع / ۴ سیلندر گاز کفاف نیاز خانوارها نیست/ یک مسئول: کمبود گاز مایع نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۱۴

چند ماهی است مشکل کمبود و گاه نبود گاز مایع ال پی جی در گیلان مشکلاتی را برای ۱۵ هزار خانواری که دسترسی به گاز ندارند فراهم کرده و این در حالی لست که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید امسال ۴ برابر سال‌های قبل گاز مایع بین خانوارها توزیع شده و کمبود گاز مایع نداریم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغرعباسی گفت: بر اساس سهمیه بندی جدید، به هر خانوار گیلانی در روستاها و شهرهای کوچک که به دلایلی، به گاز دسترسی ندارند، ماهانه ۴ سیلندر گاز تحویل می‌شود که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزار تن گاز مایع در استان توزیع شده که اگر گلایه ای در این زمینه وجود دارد به بخش نظارت و عاملان توزیع بر می‌گردد که سازمان صمت باید نظارت دقیقی در این زمینه انجام دهد.

معاون بازرسی سازمان صمت گیلان هم در این باره گفت: بازرسان ما بر عاملان توزیع گاز مایع نظارت دقیق دارند و اگر تخلفی صورت گیرد بازرسان صمت برخورد می کنند.

نقدی افزود: علت کمبود گاز مایع در گیلان به سهمیه بندی کپسول مایع برمی‌گردد و ۴ سیلندر گاز مایع کفاف نیازهای خانوارها نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز