خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خبر داد:

آزادسازی تعدادی زندانی غیرعمد در هفته دفاع مقدس/ تجلیل از بسیجیان برتر

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۹۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، همزمان با هفته دفاع مقدس از آزادسازی تعدادی زندانی غیرعمد و توزیع لوازم تحریر در میان دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سرهنگ سید محمود ‌جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد صبح امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با کمک خیرین گرانقدر؛ تعدادی از زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده‌های‌شان باز می‌گردند و لوازم تحریر در قالب بسته‌های همکلاسی مهربان به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود. 

وی ادامه داد: همزمان با سراسر کشور بسیجیان و رزمندگان شهرستان لامرد در روز ۳۱ شهریور ماه با حضور در مصلای نماز جمعه به صورت مستقیم سخنان مقام معطم رهبری را گوش خواهند داد و از بسیجیان برتر تجلیل  به عمل می‌آید. 

سرهنگ جعفری گفت: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت ۴۰ نماهنگ یک دقیقه‌ای در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تولید کرده‌اند که در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از لغو رژه هر ساله بسیجیان به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: امسال رژه خودرویی با حضور خودروهای مردمی و امکانات ادارات برگزار می شود. 

وی برگزاری نمایشگاه عکس شهدای مدافع حرم با محوریت شهید ریاضی پور و شهیدطالبی توسط کانون بسیج رسانه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و غبارروبی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در لامرد اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز