خبرگزاری کار ایران

ایجاد ٣٠٠ صندوق توسعه روستایی توسط معین های اقتصادی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۹۵

نماینده دفتر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از ایجاد بیش از ٣٠٠ صندوق توسعه روستایی توسط معین های اقتصادی و فرهنگی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور دومین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی با حضور اعضا در محل سالن جلسات دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

محمد زاده نماینده دفتر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خصوص ایجاد صندوق های توسعه روستایی در استان گفت: تاکنون ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی توسط ۴۹ معین اقتصادی و فرهنگی در ۲۳ شهرستان با تعداد  ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر عضو و جمع کل سرمایه ۹۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۷۸۴ ریال در سامانه معین اقتصادی ثبت شده است. 

حسینی دبیر کمیته به مصوبات جلسه قبل پرداخت و در ادامه گفت: کمیته راهبری جهت تسهیل اقدامات معین ها، جلوگیری از موازی کاری و پیگیری و رفع موانع در ارگان های دولتی و همچنین سیاست گذاری جهت همسو شدن همه معین‌ها است

وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و رسانه خواستار تشکیل هر چه سریعتر کمیته ارتباطات و رسانه ذیل کمیته راهبری شد. 

آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان و مسئول کمیته ارتباطات و رسانه کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان نیز ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل کمیته ارتباطات و رسانه گفت: همچنان منتظر معرفی مدیران روابط عمومی اعضای کمیته جهت عضویت در کمیته ارتباطات و رسانه بر اساس مصوبه جلسه گذشته هستیم، تا کنون تنها مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی به صورت مکتوب معرفی شده است.

وی ضمن اشاره به مستند گزارشی شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: بضاعت حوزه روابط عمومی معین های اقتصادی بسیار بالا می باشد و با به وجود آمدن بستر رسانه ای در صدا و سیما از این دست مستند گزارش ها می توان تهیه و پخش شود.

ایرانمنش مدیر شعب بانک رسالت استان خراسان رضوی و مدیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در خصوص اقدامات انجام شده توسط این نهاد و همچنین رفع موانع مالی بر سر راه سرمایه‌گذاران خرد روستایی و ارائه تسهیلات به آن‌ها پیشنهاداتی را عنوان و گفت: شبکه توسعه اجتماعی رسالت و همچنین بانک رسالت تمام قد در خدمت معین ها و کارآفرینان استان خواهد بود.

حجت الاسلام زر دوزنیا نماینده معین اقتصادی و مدیر پیشرفت منطقه ای آستان قدس رضوی گفت: به جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و تسهیل در امور معین ها بهتر است در ابتدا استراتژی کمیته تعیین، هیئت رئیسه و کمیته های کاربردی ذیل این کمیته شکل گرفته و اعضا در آن دخیل شوند.

زردوزنیا افزود: به جهت سرعت بخشیدن به کار، موضوعات در کمیته های تخصصی مطرح و تصمیم گیری خواهد شد و بعد از تصویب هیئت رئیسه و کسب مجوزهای مربوطه، به کلیه معین ها ابلاغ می شود، این کمیته باید تصمیمات کلان برای بیش از ۲۰۰ معین اقتصادی و فرهنگی استان بگیرد و در جهت تسهیل امور آنان گام بردارد که این پیشنهاد با موافقت همه اعضا روبرو شد و در جلسه آینده ساز و کار آن اجرا خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز