خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

بهره برداری از ۱۷ خانه هلال در شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۸۲۶

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به بهره برداری از ۱۷ خانه هلال در نیشابور گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس هم ۵۲ خانه هلال با هدف افزایش تاب آوری جوامع محلی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، سیدحسن حسینی در مراسم آغاز بهره برداری از ۱۷خانه هلال در این شهرستان افزود: سال گذشته هم ۶۴ خانه هلال احمر در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید که اقلام ۱۶ گانه مورد نیاز در ساعات نخست بروز حوادث در این خانه ها نگهداری می شود.

حسینی با بیان اینکه شعار اصلی ما تاب آوری شهروندان در شرایط سخت است خاطر نشان کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر بار در منطقه حادثه خیز، خانه هلال این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در آن اقلام امدادی نگهداری شده و در صورت وقوع شرایط اضطراری ظرفیت گنجایش تا چهل خانوار را دارد.

وی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی پد فرود بالگرد نیز در کنار این خانه هلال ساخته شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز گفت: جمعیت هلال احمر با قبول مسوولیت های مختلف به عنوان یک سازمان مردم نهاد تاکنون خوب درخشیده است.

علیرضا قامتی افزود: صداقت عملکرد در زمان بروز بحران های مختلف و توزیع عادلانه خدمت از ویژگی های مهم این جمعیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز