خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت در تبریز :

کل کشور در وضیعت قرمز کرونایی قرار دارد/افزایش چهار برابری مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی/درستی :جشن قهرمانی تراکتور ؛ دلیل افزایش دوباره کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۸۲

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه انفجار کرونایی در برخی شهرها اتفاق افتاده است، افزود: در شهر تبریز از زیر 40 بستری روزانه به 160 بستری رسیده ایم و در قم نیز از 10 بستری روزانه به 160 بستری رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،ایرج حریرچی شب گذشته -پنجشنبه۲۷ شهریور ماه- در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دیگر رنگ‌بندی کرونایی معنایی ندارد، گفت: نارنجی و زرد نداریم، کل کشور در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: در صورت ادامه این روند آمار کشته‌های کرونا به 45 هزار نفر هم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انفجار کرونایی در برخی شهرها اتفاق افتاده است،  افزود: در شهر تبریز از زیر 40  بستری روزانه به160 بستری رسیده ایم و در قم نیز از 10 بستری روزانه به 160 بستری رسیدیم.

معاون‌کل وزارت بهداشت یادآوری کرد: درصورت استفاده95 درصدی از ماسک و کاهش 50 درصدی ترددها میزان مرگ کاهش خواهد یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هم با بیان اینکه 9شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار داشت: تعداد مبتلایان و فوتی‌ها طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

عباسعلی درستی گفت: هر تجمعی باعث افزایش آمار مبتلایان می‌شود و قطعا طی روزهای آتی در مدارس موارد مثبت کرونا مشاهده خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطرنشان کرد: با وجود رعایت هفتاد درصدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، اتفاقات هفته‌های گذشته از جمله افزایش مسافرت‌ها به استان، عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی برخی مردم در روزهای گذشته و حوادث مرتبط با قهرمانی تراکتور دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز