خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

هیچ مجرمی ازحریم پلیس عبور نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۶۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در واکنش به کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در این استان گفت:هیچ مجرمی ازحریم پلیس عبور نخواهد کرد و چتر امنیتی و انتظامی این نیرو در سراسر استان گسترده است.

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،، به روز بودن پلیس، قدرت نرم‌افزاری، اشراف اطلاعاتی و واکنش سریع و به موقع را از ویژگی‌های  نیروی مقتدر انتظامی در استان برشمرد و اقدام اخیر پلیس برای دستگیری قاچاقچیان و کشف  مواد مخدر در این استان را  یک کار حرفه‌ای و کاملاً تخصصی و فنی موفق دانست که منجر  به ردیابی کشف  دو هزار و ۱۵۰ کیلوگرم مواد در استان شد.

 به گفته این مقام مسئول این حرکت و اقدام تنها گوشه ای از اقتدار و اشراف سربازان نظم و امنیت کشور است.

حبیبی در خصوص چگونگی ردیابی این محموله توسط پلیس استان نیز خاطر نشان کرد: تمامی رفتار و اقدامات این قاچاقچیان که از یکی از استان های شرقی کشور به مقصد استان های غربی در حال حرکت بودن تا لحظه به دام افتادن در چنگال پلیس استان در شهرستان بویین زهرا تحت رصد و کنترل پلیس بود و در یک فرصت مناسب با مداخله به موقع پلیس به دام افتادند.

 معاون سیاسی امنیتی  استاندار قزوین ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: سراسر استان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز