خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

راه اندازی سریع تصفیه خانه مسکن مهر قوچان/ تمام اتفاقات نادر یکجا در قوچان رخ داد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۹۴

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از راه‌اندازی سریع تصفیه خانه مسکن مهر قوچان توسط اداره آب و فاضلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مسکن مهر قوچان و نیز با ابراز تاسف از اینکه تمام اتفاقات نادری که شاید در همه پروژه‌ها رخ دهد به ‌صورت یکجا در مسکن مهر قوچان اتفاق افتاد، ضمن اشاره به این موضوع که در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی توافقی شد مبنی بر اینکه اداره کل سهم خود را نسبت به فاضلاب مسکن مهر، پرداخت کند اظهار داشت: تاکنون دو مرحله ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت‌شده و در ادامه نیز بر اساس بند «ب» تبصره ۸ اعتباری در این حوزه خواهیم داشت .

وی با بیان اینکه واقعیت مشکلات به وجود آمده مباحث ژئوتکنیک است و باید تصفیه‌خانه مسکن مهر قوچان هرچه سریع تر راه‌اندازی شود، تاکید کرد: هفت چاه جذبی ایجاد و اتصال آن‌ها به هم نیز صورت گرفته، اما تصفیه‌خانه باید توسط اداره آب و فاضلاب انجام بگیرد.

قدرت الله ابک در ادامه گفت : برای انشعاب باید یک‌بار هزینه پرداخت شود زیرا اینجا شرایط خاصی حاکم بوده و ساکنان تمایلی به تخلیه نداشتند و اداره کل مسکن و شهرسازی در سایت مسکن مهر قوچان متعهد به انجام خدمات روبنایی، زیربنایی و آماده‌سازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین از مردم بخاطر اتفاقات پیش آمده عذر خواهی نمود، خاطر نشان کرد : مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی باید برنامه اجرایی همراه با زمان بندی و برآورد ریالی را در زمینه اجرای جمع‌آوری فاضلاب، ارائه دهد.

وی با عنوان این که اداره کل راه و شهرسازی به تعهدات خود پایبند است، افزود: برای سایر مباحثی که داخل مسکن مهر و اتفاقاتی که حادث‌شده تصمیم‌گیری و مطرح شد که در بحث انشعابات یا فاضلاب چه هزینه‌هایی به تعهد ساکنان و چه هزینه‌هایی از عهده ساکنان خارج است.

ابک اضافه کرد: برای دو بلوکی که دیوارهایشان دچار مشکل است فعلاً تصمیم بر این شد که تا زمانی که تعمیر صورت نگرفته است سکونت در محل انجام نشود اما ساکنان چهار بلوک دیگر از ابتدای مهرماه در خانه‌های خود ساکن خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز