خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی خبر داد:

تخریب ۱۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی گرمسار

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۵۷

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تخریب ۱۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی در شهرستان گرمسار (منطقه منگر پشت باغ همایونی) خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ محمد فخیری اظهار داشت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری با هماهنگی با مقام قضائی تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی گرمسار انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه مالکان بدون اخذ مجوز لازم از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به ساخت‌ و ساز بناها و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی کردند با همکاری عوامل انتظامی و مامورین جهاد کشاورزی شهرستان تمامی بناهای غیرمجاز تخریب و اراضی کشاورزی به وضع سابق بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با تخریب این ۱۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان گرمسار ۲ هکتار از اراضی کشاورزی آزاد و به وضع سابق اعاده شد.

فخیری گفت: از شهروندان تقاضا داریم قبل از هرگونه ساخت‌ و ساز در اراضی کشاورزی و باغی حتماً به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه و مشاوره لازم را اخذ کرده تا متحمل خسارت مالی نشوند.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور عوامل گشت حفظ کاربری در سطح اراضی کشاورزی و باغی، در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی ، ضمن توقیف عملیات ساخت وساز ،اقدامات قانونی نیز انجام و با متخلفین و متعرضین برخورد لازم خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی است افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری با سامانه ۱۳۱ تماس و موارد مشکوک را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز