خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مهم ترین سنگر و اولویت کشور تولید است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۴۸

استاندار قزوین گفت: امروز با توجه به وضعیت کشور، مهم ترین سنگر و اولویت کشور تولید است و ما باید پشتیبان فعالان این عرصه که رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در قزوین با بیان این مطلب افزود: نباید فراموش کنیم که بهبود معیشت مردم در سایه رونق و شکوفایی اقتصادی رقم می خورد که تحقق آن در گرو رشد و جهش تولید است.

استاندار قزوین با توصیه به مدیران دستگاه‌هایی اجرایی استان برای تکریم مردم و احترام به شهروندان تاکید کرد: تکریم مردم و ارباب رجوع و احترام به شهروندان در هر موقعیت و شرایط، وظیفه قانونی و شرعی همه مدیران است که نباید از آن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها یک فرصت کوتاه و گذرا برای ما مدیران هستند گفت: در حال حاضر همه مدیران و مسئولان استان یک هدف واحد دارند که همانا خدمت رسانی به مردم و حل مسایل و مشکلات آنهاست.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به شکل سالانه،گفت: این ارزیابی ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه ها و مدیران ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان از شهید رجایی به عنوان الگوی مدیران در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: عمر ریاست جمهوری شهید رجایی کمتر از ۲ ماه بود ولی منش و اخلاق و رفتار وی به گونه ای بود که پس از چهار دهه نام و یاد او می درخشد چرا که این شهید والامقام به دنبال حفظ پست و جایگاه و مقام نبود بلکه خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند برای او ملاک و اساس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز