خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان؛

مرکز توانبخشی هلال احمر سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۴۴

با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان مرکز توانبخشی هلال احمر سمنان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز پنجشنبه ۲۷ شهریور در آیین افتتاح مرکز توانبخشی هلال احمر گفت: خانه های هلال مراکز فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی اند که خدماتی که از سوی این مراکز ارائه می شود، در همه ابعاد جامعه نقش انکار ناپدیری می تواند داشته باشد.

وی با بیان اینکه استقرار ۲۰۰ خانوار یکی از شاخص های راه اندازی خانه هلال در مناطق روستایی و شهری است ، افزود: نیاز است تا این مهم اصلاح شود تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را در استان از این مهم و خدمات مطلوب آن بهره مند کنیم.

فخری گفت: در بحث کرونا هلال احمر نقش انکار ناپذیری داشت و در جهت ارتقاء سلامت در استان بسیار تلاش کرد و می توان گفت هلال احمر در کنار دانشگاه های علوم پزشکی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نهاد های مرتبط، یکی از نهاد هایی است که در بحث مقابله با کرونا پیشرو بود.

وی ادامه داد: هلال احمر استان به دلیل قرار گرفتن در شاهراه و مسیر تردد بین پایتخت مذهبی و پایتخت کشور و با توجه به تردد ۲۰ میلیون مسافر در سال، خدمات خود را به نوعی به کل کشور ارائه خواهد کرد و نیاز است تا بر اساس استاندارد هایی که تعیین می شود، شاخص وسعت خدمات در استان لحاظ شده و هلال احمر استان سمنان به صورت ویژه تر دیده و مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه بین ۳ تا ۵ درصد امکانات ویژه بحران باید در انبارهای هلال احمر دپو شود، اظهار داشت : استان سمنان مستعد در حوزه زلزله است و بزرگترین زلزله کشور در دامغان به وقوع پیوسته و بدین ترتیب در استان سمنان نیاز داریم تا در بحث مدیریت بحران، تکمیل و تجهیز انبارهای مواد ضروری و غذایی و تجهیزات مورد نیاز برای اراّئه خدمات مطلوب در مواقع بحران تجهیز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز