خبرگزاری کار ایران

رئیس پدافند غیرعامل استانداری خبر داد:

بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی قزوین در حوزه مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۲۶

رئیس پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در حوزه رعایت مسایل بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مورد بررسی قرار گرفته و با ادارات متخلف یا کم کار با جدیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد افشار روز پنجشنبه در ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر افزود: نظارت و ارزیابی از بازرسی‌های ادارات را در حوزه‌های مختلف کرونا مد نظر داریم و یک کمیته در این خصوص تشکیل شده و بر عمکلرد دستگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

رئیس‌پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به راه‌اندازی سامانه نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های مدیریت کرونا در استان قزوین، افزود: باید دستگاه‌هایی که بر رعایت مسایل بهداشتی نظارت و ارزیابی می‌کنند نتایج و اطلاعات را در این سامانه وارد کنند چون گزارش‌های مربوط، روزانه از این سایت دریافت شده و به مسئولان ذیربط ارسال خواهد شد.

این مسئول گفت: با توجه به این موضوع، لازم است دستگاه‌های اجرایی استان به صورت عملیاتی و میدانی برای بازرسی و نظارت بر رعایت مسایل بهداشتی در ادارات زیرمجموعه ورود کنند چون بعد از این، اطلاعات ثبت شده در این سامانه مبنای تصمیم گیری ما خواهد بود.

 افشار افزود: مشکلات کمبود بودجه و اعتبار و... در رعایت مسایل بهداشتی از سوی اصناف، کارخانجات، ادارات و دستگاه‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که نتایج آن را در کاهش آمار بیماران کرونا مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز