خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خبرداد:

آتش به جان 800 هکتار از جنگل های الموت شرقی افتاد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۲۵

مدیرکل حفظت محیط زیس قزوین گفت: آتش به 800 هکتار از جنگل‌های ارس در منطقه الموت شرقی آسیب زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن عباس‌نژاد با اعلام این خبر افزود: آتش‌سوزی در 800 هکتار از جنگل‌های ارس در ارتفاعات مشرف به روستای لات واقع در منطقه حفاظت شده الموت غربی توسط مامورین یگان حفاظت محیط‌زیست استان قزوین و نیروهای امدادی و جوامع محلی مهار شد.

مدیرکل حفظت محیط زیست استان قزوین گفت: این آتش‌سوزی با تلاش 30 ساعته مامورین یگان حفاظت محیط زیست، مامورین یگان منابع طبیعی، مامورین هلال احمراستان، مامورین یگان منابع طبیعی، مامورین هلال احمراستان گیلان و نیروهای مردمی منطقه روستای لات مهار شد.

وی با اشاره به نقش مداخلات انسانی در بروز آتش سوزی ها در منطقه اظهار کرد: یکی از تهدیدهای مهم و جدی افزایش آتش سوزی در مناطق جنگلی و مرتع ها آتش سوزی‌های ناشی از مداخله های انسانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری چندین مورد آتش‌سوزی عمدی در مناطق حفاظت شده محیط زیست ایجاد شده که اداره کل محیط زیست برای تمام موارد حریق در مناطق تحت مدیریت خود در مراجع قضایی تشکیل پرونده داده و پیگیریهای قانونی لازم در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز