خبرگزاری کار ایران

عرشیان خبر داد:

هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بین تاکسیرانان قزوینی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۲۰

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از توزیع هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بین تاکسیرانان این شهر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: مرحله اول توزیع لاستیک بین دارندگان تاکسی پژو، سمند، پراید، پیکان و آریو از سه روز پیش آغاز شده و هم اکنون با توجه به استقبال رانندگان لاستیک‌های تاکسی آریو، پیکان و پراید به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین اضافه کرد: مرحله اول با توزیع ۵۵۰ جفت لاستیک با برند بارز روز یکشنبه به پایان می‌رسد و مرحله دوم با توزیع لاستیک‌های پژو، سمند و پراید با برند کویر از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گفته عرشیان، لاستیک‌ها با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به نرخ دولتی در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود.

به گفته وی، در مجموع برای خرید لاستیک‌های مرحله اول و دوم ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عرشیان افزود: از اسفند پارسال تا کنون ۵ هزار و ۱۶۰ حلقه لاستیک بین ۷۱ درصد از رانندگان توزیع شده و ۲۹ درصد باقی مانده هم تا پایان سال سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در مراحل توزیع لاستیک اولویت با کسانی است که در شش ماه گذشته لاستیک دریافت نکرده‌اند و دارای مجوز فعالیت هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین گفت: به رانندگان مشمول طرح توزیع لاستیک پیامک داده می‌شود و لازم است با مراجعه به سازمان تاکسیرانی حواله خود را دریافت کنند.

عرشیان افزود: رانندگان تاکسی نگران تامین لاستیک خود نباشند چرا که هر شش ماه یکبار یک جفت لاستیک با قیمت تعاونی و دولتی بین آنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز