خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

نیازمندی استان قزوین به طرح‌های سرمایه‌گذاری تکمیل زنجیره تولید

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۱۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: این استان با توجه به استعداد قابل توجه در حوزه‌های باغبانی، زراعت و دام و طیور به طرح‌های سرمایه‌گذاری تکمیل زنجیره تولید کشاورزی نیازمند است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه روز پنجشنبه در بازدید از یک دامداری مدرن در حال احداث در شهرستان آبیک افزود: سازمان جهاد کشاورزی قزوین از متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی در این استان حمایت می کند.

این مسئول اظهار داشت: با تکمیل زنجیره تولید واحد های تولیدی بخش کشاورزی مشکلی در تامین نهاده ها و سایر نیازهای خود نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه گذاران رونق تولید در بخش کشاورزی را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین قطب کشاورزی بویژه تولید محصولات دام و طیور است و حمایت از طرح های در حال  تکمیل در استان نوید بخش جهش تولید در محصولات کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: تکمیل زنجیره تولید با الگوی کشت مناسب و سازگار با کم آبی در صنعت دام باید مورد توجه قرار گیرد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز