خبرگزاری کار ایران

در شورای هماهنگی دانشگاه های استان تاکید شد؛

برخورد قانونی با افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند / اصلاح پروژه ورودی دانشگاه زنجان در حال پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۰۱

استاندار زنجان، گفت: به دلیل عدم رعایت بعضی از مردم و سفر های شخصی تعداد مراجعین سرپایی به بیمارستان های با شیب کند در حال افزایش می باشد و ما مطابق با قانون از هفته بعد با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه های استان در استانداری ضمن تشکر از همکاری مدیران استان،  گفت: در ارتباط با ویروس کرونا از نظر امکانات حفاظت عمومی و شخصی در سطح استان مشکلی نداریم و مقرر شده است که مواد ضد عفونی کننده به مدارس و دانشگاه ها به قیمت تمام شده داده شود و از هفته بعد ماسک مازاد خود را به استان های دیگر ارائه خواهیم داد.

استاندار زنجان ، تاکید کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بعضی از مردم و سفر های شخصی با یک شیب کند رجوع بیماران سرپایی در استان در حال بالا رفتن است واز هفته آینده بر اساس قانون با اشخاصی که فاصله فیزیکی و دیگر پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

این مقام عالی استان در خصوص پروژه اصلاح ورودی دانشگاه زنجان افزود: اشکالات وارد شده از طرف سازمان راهداری را طی نامه به وزیر مربوطه پیگیری شود و نیز  پیشنهاد شود این پروژه را به مسکن و شهر سازی واگذار شود تا سریعتر پیش برود.

حقیقی ادامه داد: در رابطه با توزیع داروهای کمیاب و خاص در داروخانه های هلال احمر استان جلسه با رئیس هلال احمر کشوری برگزار شود و این موضوع پیگیری و حل شود و همچنین در رابطه با گلایه از کمبود بودجه طرح های پژوهشی دانشگاه ها مقرر شد که در سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان موضوع مطرح و حل شود.

استاندار زنجان در پایان  در رابطه با تولید ورق هایی برای تولید چاقو توسط دانشگاه آزاد استان با همکاری استان یزد،  اضافه کرد: مشکلات تولید استان باید در استان حل شود و با تشکیل جلسه ستاد تسهیل تولید در استانداری یا دانشگاه آزاد این مشکل را حل خواهیم کرد و نیز در هر بخشی که طرح ها قابل عملیاتی کردن باشد ما آماده پیگیری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز