خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار با ورود خیرین امنیت؛

آغاز طرح جمع آوری سلاح های گرم در شهرستان تاکستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۹۱

دادستان شهرستان تاکستان گفت: برای اولین بار در کشور طرح جمع آوری سلاح های گرم جنگی و شکاری با ورود خیرین امنیت در سطح شهرستان تاکستان آغاز شد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اعلام این خبر افزود: با تشکیل خیرین امنیت برای اولین بار در سطح شهرستان این طرح، با هدف جمع آوری سلاح های گرم جنگی و شکاری  و افزایش سطح امنیت در منطقه شروع شد.

دادستان تاکستان با اشاره به جزئیات این طرح گفت: دراین طرح که هزینه های مالی آن توسط خیرین امنیت تامین می شود هر فردی که دارنده سلاح گرم شکاری و جنگی معرفی کند مشمول هدیه نقدی می شود.

وی هدیه نقدی برای سلاح های جنگی را دو میلیون و سلاح شکاری را برای فرد اطلاع دهنده دویست هزار ریال عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که هویت افراد دراین طرح محفوظ خواهد ماند تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون 15 سلاح جنگی و شکاری در سطح استان جمع آوری شده است و جرایم خشن در سطح شهرستان رشد منفی داشته است.

رجبی وجود سلاح های گرم در سال های اخیر موجب رشد فزاینده ضرب و جرح در شهرستان شده بود که این طرح با توجه به ظرفیت خیری بالای موجود در شهرستان و حمایت گروه‌های مردمی می‌تواند به کاهش چشمگیر جرایمی از این دست در منطقه منجر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز