خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

بازداشت عاملان تیراندازی و ایجاد ناامنی در آمل/ ۷ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۳۶

فرمانده انتظامی آمل از بازداشت ۷ نفر از عاملان تیراندازی و شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نعمت الله آزادی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط عده ای از افراد شرور، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۷ نفر از عاملان این شرارت‌ها در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات‌هایی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان در مجموع ۳ قبضه اسلحه شکاری، انواع سلاح سرد و مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آمل به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دارکنند، هشدار داد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند، پلیس به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز