خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان مطرح کرد:

لزوم برخورد جدی با متجاوزان به عرصه‌های ملی/ سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت‌های قانونی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۹۱

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان امروز از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه جمعی از اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان امروز از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی طی این بازدید گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان، فعالانه بر عملکرد دستگاه‌های متولی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی نظارت دارد و بازدید میدانی امروز در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری گیلان ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با متجاوزان به عرصه های ملی اظهار داشت: ادارات منابع طبیعی موظفند به محض مشاهده تصرف اراضی ملی، با آن برخورد کرده و بدون نیاز به تشکیل پرونده در محاکم قضایی، اقدام به رفع تصرف کنند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت‌های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی تصریح کرد: دستگاه قضایی نه تنها اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد بلکه در حدود فعلی آن در مناطق مختلف استان نیز بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز