خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل خبر داد:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ویژه بانوان در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۳۲

دبیرکمیسیون امور بانوان شهرداری اردبیل از اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه بانوان در هفته دفاع مقدس توسط فرهنگسراهای شهرداری اردبیل خبر داد.

الهام خانقاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح ویژه برنامه‌های دفاع مقدس شهرداری اردبیل عنوان کرد: بیش از ۵۰  برنامه فرهنگی ویژه بانوان باهدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط کمیسیون بانوان شهرداری پیش بینی شده و در هفته دفاع مقدس توسط فرهنگسراهای شهرداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در تاریخ انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی‌گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی امسال در محورهای حماسه، ایثار مقاومت و ایستادگی اجرا خواهد شد.

خانقاهی با تاکید بر ضرورت تبیین برجسته سازی  خدمات بانوان در طول جنگ تحمیلی بر نسل جوان عنوان کرد: کارگاه آموزشی مجازی نقل دلداگی،روایتگری سیره شهدا، روایتگری از زندگی نامه شهدا با عنوان "شبهای پرستاره"،  فراخوان عکاسی از ایده های خلاق مساجد در خصوص شهدای محله، مصاحبه باخانواده شهدای اردبیل، مسابقه کتابخوانی، ورکشاپ هنری "ماهمه رزمنده ایم" و برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با محوریت معرفی آثار بانوان نویسنده استان و ... از جمله این برنامه هاست.

دبیر کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل همچنین با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس مزار شهدا با حضور اعضای کیسیون بانوان شهرداری اردبیل و  خانواده شهدا غبارروبی و گل افشانی خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سه ساله های حسینی در فرهنگسرای بانوان بامشارکت هئیت رزمندگان اسلام استان، و اجرای برنامه تعزیه سه ساله امام حسین (ع) بمناسبت شهادت حضرت رقیه و به یاد فرزندان مدافعان حرم با مشارکت بسیج‌جامعه زنان استان از دیگر برنامه های اجرایی در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل است.

وی در پایان بیان کرد: به دلیل شرایط محدود باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی بانوان بیشتر ویژه برنامه ها بصورت مجازی برگزار شده و در برنامه هایی که به صورت حضوری برگزار خواهد شد،  قطعا پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز