خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

تصمیم‌ شورا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است/ شهرداری در مورد لزوم اجرای پروژه میدان جمهوری توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۲۴

رئیس‌کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: باتوجه به سال آخر دوره پنجم شورای شهر تصمیم اعضای شورای شهر بر این بود که پروژه های مهم شهری تکمیل و پروژه دیگری شروع نشود در این راستا ضروری است اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری بررسی شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس زارع در بیستمین کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج با اشاره به بررسی جنبه های مختلف پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اظهار داشت: با توجه به سال آخر دوره پنجم شورای شهر تصمیم اعضای شورای شهر بر این بود که پروژه های مهم شهری تکمیل و پروژه دیگری شروع نشود در این راستا ضرورت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری بررسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر کرج کاهش آلایندگی هوا است در این راستا اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی باید پس از نیازسنجی به مسایل زیست محیطی و فضای سبز و حوزه اجتماعی آن محدوده توجه و بررسی شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری درباره اقداماتش پیرامون کاهش خسارت به فضای سبز در احداث زیرگذر جمهوری توضیح دهد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: از شهردار کرج در خصوص اجرای این پروژه چند سئوال دارم اینکه لزوم اجرای این پروژه جدید را اعلام نماید؟ عدد ترافیکی توقف خودروها بررسی شود که آیا ترافیک این محدوده به سمت میدان سپاه و بعضا میدان والفجر کشیده می شود یا خیر؟ و اینکه شهردار درکاهش میزان خسارت پوشش سبز پروژه چه اقدامی انجام داده و چه طرح بهینه ترافیکی برای این محدوده دارد؟

زارع به حوزه اجتماعی محدوده پروژه تقاطع غیر همسطح اشاره و بیان کرد: آیا از منظر اجتماعی اجرای تقاطع غیرهمسطح در محدوده میدان جمهوری بررسی شده است؟ آیا بررسی شده یک حوزه ای که فعالیت اجتماعی در آن انجام می شود را می توان تبدیل به غیراجتماعی کرد؟

وی یادآور شد: متولیان و مسئولان ذیربط باید در خصوص تحقق این مهم که می تواند حل بحران ترافیک شهری را کاهش دهد تلاش جدی تری داشته باشند تا در مباحث ترافیک شهر نتیجه بهتری اخذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز