خبرگزاری کار ایران

معاون سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

برگزاری 72 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس/تداوم رزمایش کمک مومنانه جایگزین رژه نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۶۹

معاون سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل از برگزاری 72 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، شکر عبدی در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد عنوان کرد: از روز پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع توطئههای دشمنان مواجه بوده اما با تمام توان و با پشتوانه مردمی در برابر تمامی هجمه ها و دشمنی ها ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان در میدان رزم اشاره کرده و افزود:  تمامی قدرت های جهان و مستکبران رژیم بعثی را تا بن دندان مسلح کردند اما فرزندان این دیار و رزمندگان با ایمان با اخلاص و همدلی قدرت پوشالی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هم شکستند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در خصوص برنامه های تدارک دیده شده در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: 72 عنوان برنامه جهت پاسداشت 72 شهید کربلا در هفته دفاع مقدس در اردبیل و سایر شهرستان ها در نظر گرفته شده که در مجموع یک هزار و 500 برنامه در آن گنجانده شده است.

سرهنگ عبدی ادامه داد: این برنامه ها جهت گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 400 شهید سرفراز استان برگزار می شود و امروز بر ما وظیفه است تا رشادت های آن بزرگواران را در تاریخ ثبت و حفظ کنیم و به آیندگان انتقال دهیم.

وی از لغو رژه 31 شهریورماه خبر داد و افزود: امسال به دلیل وضعیت پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد اما برنامه های جایگزین از قبیل رزمایش کمک های مومنانه و سایر برنامه های حمایتی از قشر آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، تداوم خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز