خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

افزایش بازرسی از ادارات و شهرداری‌های استان قزوین/ برنامه های اداره بازرسی باید پویا و عملیاتی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۳۸

استاندار قزوین گفت: باید بازرسی و نظارت از ادارات کل، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌های استان به خصوص با نزدیک شدن به پایان دولت افزایش یابد و به شکلی پویاتر، عملیاتی‌تر و زنده‌تر برنامه‌ها و ماموریت‌های این حوزه در پیش گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین، افزود: باید سعی کنیم نظارت و بازرسی بیشتری بر دستگاه‌های اجرایی استان داشته باشیم تا کارهای مردم زمین نماند.

وی اضافه کرد: دفتر بازرسی باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد و به دستگاه‌های کوتاهی کننده، تذکر داده و به استاندار هم گزارش نماید تا در صورت نیاز برای حل مشکل و جلوگیری از تضییع حقوق مردم تصمیم گیری شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه حوزه بازرسی از اهمیت بسیار زیادی در تمشیت امور و پیگیری مطلوب ماموریت‌ها و سیاست‌های ابلاغی دارد، افزود: کسی که می‌خواهد در این جایگاه قرار گیرد باید شرایط لازم را داشته باشد به همین دلیل مدت زمان انتخاب متصدی این جایگاه در استان طولانی شد.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام نعمت اللهی به عنوان مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین، افزود: بررسی‌های زیادی در این زمینه انجام شد و در نهایت مدیر جدید با توجه به تجربه مدیریتی، دانش و علم تخصصی و شناخت بسیار خوب از سطح استان انتخاب شدند.

جمالی پور افزود: کسی که می‌خواهد سکان دفتر بازرسی استانداری قزوین را به دست بگیرد باید در بین مدیران مقبولیت داشته باشد چون بازرسی علاوه بر اینکه بر ساختار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نظارت می‌کند بر عملکرد مدیران کل نیز نظارت دارد تا استاندار در روند عملکرد مدیران قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به این موضوع و بررسی‌های همه جانبه به حجت الاسلام نعمت اللهی رسیدیم و از ایشان درخواست کردیم این مسئولیت را قبول کنند.

این مسئول با بیان اینکه تحقق ماموریت‌های این دستگاه نیازمند هماهنگی و تشریک مساعی است، افزود: باید مدیر جدید، تعامل سازنده‌ای را با همه مدیران و دستگاه‌های سطح استان برقرار کند و بتواند شرایط مناسبی را برای پیشبرد ماموریت‌های دولت در سطح استان رقم بزند.

استاندار قزوین گفت: باید همه مدیران استان از معاونان استاندار و مسئولان سایر دستگاه‌ها به این مدیر جدید کمک کنند چون تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌های نظارتی به تنهایی میسر نخواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات مرتضی سمیعی در مدت تصدی مسئولیت سرپرستی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تجلیل شد و حکم مسئولیت حجت الاسلام علی نعمت الهی در این سمت به وی تحویل گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز