خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان خبر داد:

برگزاری ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۳۲

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس حدود ۳۰۰ برنامه متنوع و تاثیرگذار به صورت استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس برزگر روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شعار "ما قوی هستیم" که براساس منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انتخاب شده، به عنوان شعار محوری هفته دفاع مقدس سال ۹۹ نامگذاری شده است.

وی افزود: همانگونه که حضرت زینب(س) توانست با شجاعت و درایت خود، حقانیت واقعه کربلا را در عرصه‌های مختلف ثابت کند، امروز وظیفه تمامی مردم ایران، مسوولان و اصحاب رسانه است که مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس را به گوش جهانیان برسانند.

این مسئول با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته، افزود: استماع سخنان مقام معظم رهبری و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین در شبستان امیرالمومنین (ع)، مراسم عطرافشانی و غبارروبی و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا به صورت محدود در مزار شهدای قزوین، بازدید از خانواده شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، تجلیل از جهادگران و رزمندگان جهاد دفاع مقدس و برگزاری برنامه های بصیرت افزا از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین است.

وی بیان کرد: همچنین ادارات و نهادهای مختلف برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده اند تا بدین وسیله فضای شهرهای استان قزوین به صورت کامل با هفته دفاع مقدس مرتبط باشد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: افتتاح کتابخانه دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این هفته در استان قزوین است.

برزگر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه اجتماعی، به کارگیری ظرفیت بسیج اقشار و فضاسازی شهری هفته دفاع مقدس از مهمترین موضوعاتی است که باید در استان قزوین اجرا شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به مهمترین مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، عنوان کرد: مدیریت و رهبری امام خمینی (ره)، روحیه شجاعت و شهادت طلبی مردم ایران، استقلال، حضور جوانان غیور و معتقد به فرامین الهی در جبهه‌های جنگ و وحدت و اتحادم مردم از مهمترین این مولفه‌ها بوده اند.

برزگر با اشاره به اینکه دفاع مقدس سبب ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در بین جوانان و مردم ایران شد، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نشان داد که تفکر بسیجی می‌تواند کشور را از چالش‌ها و بحران‌ها مختلف نجات دهد که اگر این تفکر امروز هم در کشور ساری و جاری شود می‌تواند مشکلات کشور را کاهش دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، تصریح کرد: دفاع مقدس دستاوردهای زیادی را برای انقلاب اسلامی ایران و کشور به همراه داشت که از مهمترین آنها می‌توان به پالایش جدی در سیستم اداری و تقویت فعالیت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که موجب دفاع از حقانیت کشور در جوامع بین المللی شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: امروز استکبار جهانی به دنبال این است که مولفه‌های امروز قدرت جمهوری اسلامی یعنی مقاومت و استقامت را از بین ببرند ولی دشمنان با بصیرت مردم در این زمینه شکست خواهند خورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز