خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۱۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا از سمنان، منوچهر فخری روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: جزئیات و تصویب نهایی این طرح جامع و تفصیلی با پیگیری‌های ملی و استانی و با هماهنگی دیگر دستگاه های اجرایی در‌ گام اجرایی قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: زیبایی شهمیرزاد به طبیعت و باغ های آن است و همگان باید برای حراست از طبیعت بکوشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه طبیعت و باغ ها در استان متعلق به آیندگان است، گفت: با تاکید استاندار محترم و نظارت دقیق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مجوز تغییر کاربری باغ و فضای سبز در استان سمنان‌ اعطا نخواهد شد.

وی تصریح کرد: حراست و حفاظت از باغ ها خط قرمز در مدیریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به شمار می رود.

فخری اضافه کرد: تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد از سال ۸۷ آغاز شد که روند تصویب آن تا قبل از این جلسه منجر به تصویب نشده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در ادامه تصویب نهایی این طرح از دیدگاه دستگاه های اجرایی استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز