خبرگزاری کار ایران

انتصاب ریاست سازمان فرهنگی،ورزشی اجتماعی شهرداری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۶۵

در حکمی از سوی عباس امینی زاده، حامد رضوانی به عنوان ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس منصوب و جایگزین الیاس محسنی رئیس سابق این سازمان شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در آیین معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که با حضور معاونین و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی و اداری با نگاه تحول در هر بخش انجام می شود.

وی افزود: شاید برخی متوجه چگونگی ارائه خدمات در این شرایط سخت اقتصادی نباشند، اما شرایط جامعه نشان دهنده مشت‌های این مسیر است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه سیستم و فرد، مکمل یکدیگر هستند و باید توان و تلاش متقابل با یکدیگر داشته باشند، تصریح کرد: نوع ارتباط فرهنگی و اجتماعی که با مردم، نخبگان و غیره داریم، ظرافت کار فرهنگی را دوچندان می‌کند.

امینی‌زاده بیان کرد: شهرداری سازمانی است که همه بخش‌ها با مردم ارتباط مستقیم دارد و گاهی نیز باید پاسخگوی مسائلی باشیم که مسئولیت آن به عهده شهرداری نیست.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی بین بخشی و شناخت خوب از مجموعه، دو مسئله مهم در انتخاب مدیران شهرداری بندرعباس است.

حامد رضوانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی در تربیت بدنی و ورزش و دارای ١٥ سال سابقه کار در شهرداری بندرعباس می باشد.

همچنین رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس پیش از این در مسئولیت های زیر به خدمت مشغول بوده است که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

*سه سال مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس

*عضو هیئت ریس انجمن هنر های نمایشی استان هرمزگان در دودوره

*رئیس کانون بسیج هنرمندان بندرعباس

*بالای ۲۰ سال سابقه هنری و فرهنگی در انجمنهای هنری استان هرمزگان

*مدیر مسئول ماهنامه پیام هرمزگان

*مدیر تیم های تیراندازی باکمان شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ برتر

*بیش از ٢٠سال سابقه فعالیت در تئاتر هرمزگان به عناوین مختلف بازیگری،کارگردانی،نور پردازی و سابقه بازی در نمایش های رادیویی در صداوسیمای مرکز خلیج فارس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز