خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

پیشرفت 50 درصدی پروژه هشتگرد - طالقان طی 2 سال اخیر / نگاه ویژه دولت به تکمیل پروژه‌های ملی در البرز

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۷۳

استاندار البرز با عنوان اینکه تکمیل پروژه راه هشتگرد- طالقان یک مطالبه مردمی است، گفت: با نگاه ویژه دولت، این پروژه در زمره پروژه های ملی قرار گرفت از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان که روز چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه برای البرز بسیار حائز اهمیت است، افزود: سالیان متمادی است که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در ابتدا جاده دسترسی روستایی بود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه 45 دقیقه از مسیر هشتگرد به طالقان کم می شود، ادامه داد: شهرستان طالقان می تواند مقصد و هدف گردشگری باشد و نیازمند ارتقا زیرساخت های دسترسی است.

شهبازی گفت: برای اهمیت این پروژه و اینکه مطالبه جدی مردمی بوده، وزیر راه و شهرسازی بارها از این مسیر بازدید کرده و دستور لازم را داده اند.

وی افزود: در سال 97 و 98 این پروژه در زمره پروژه های ملی قرار گرفت از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می شود و طی 2 سال اخیر حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: از آخرین بازدید که یک ماه پیش صورت گرفت، حدود 4 کیلومتر از راه آسفالت شد.

وی گفت: کنارگذر تونل بیش از 60 درصد پیشرفت داشته و زیرسازی و ابنیه در آن در حال انجام است.

شهبازی افزود: روند پیشرفت پروژه خوب است و با توجه به مطالبات مردم و تعهدی که به آنها داشته ایم انتظار می رود که دست اندرکاران ساخت این پروژه به تکمیل آن سرعت بخشند.

وی عنوان کرد: این جاده بسیار زیبا که در دولت تدبیر امید با نگاه ویژه رئیس جمهور کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی پیشرفت خوبی داشته و امید است تا پایان سال به اتمام برسد و بعنوان هدیه ای از سوی دولت به مردم شریف این استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز