خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت پیشوا خبرداد:

ادامه روند جلسات آموزشی خانواده و کارکنان برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۵۳

رئیس‌شبکه بهداشت شهرستان پیشوا گفت: روند برگزاری جلسات آموزش خانواده و آموزش کارکنان در مراکز خدمات جامع سلامت پیشوا برای مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، امیر امینی افزود: جلسات آموزشی از زمان شیوع ویروس کرونا ، در سطح مراکز ، پایگاه ها و خانه های بهداشت یا به صورت مجازی و از طریق ایجاد کانال و یا گروه های آموزشی و یا به صورت تلفنی و پیگیری مراقبت ها و یا با استفاده از فصای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی ادامه داد: مراقبین سلامت در مراکز و پایگاه ها و بهورزان در خانه های بهداشت همچنان در عرصه بهداشت و سلامت شهرستان با آموزش و افزایش سطح سواد سلامت که اولین مرحله پیشگیری است به کار خود ادامه می دهند.

امینی گفت: از جمله موضوعات آموزشی در این جلسات می توان به آموزش نقش تغذیه در پیشگیری ، بیماری و نقاهت بیماری کووید ١٩ در گروه های سنی مختلف ، پیش گیری از آنفولانزا و بیماری های تنفسی، بهداشت فردی، نحوه نظارت بر مدارس در دوران کرونا، مراقبت های دوران بارداری، سلامت دهان و دندان و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

رئیس‌شبکه بهداشت اظهار کرد: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا داشتن هرگونه سئوالی در خصوص بیماری کرونا و دیگر موضوعات بهداشتی می‌توانند به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز