خبرگزاری کار ایران

واکنش اداره کل منابع طبیعی گیلان به اظهارات دادستانی:

افراد بازداشت شده در رودبار کارمند منابع طبیعی نیستند

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۲۸

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با صدور اطلاعیه ای درباره اخبار منتشر شده درباره بازداشت دو نفر از کارمندان منابع طبیعی رودبار توضیح داد.

به گزارش ایلنا از رودبار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی گیلان، در پی انتشار خبر بازداشت دو کارمند اداره منابع طبیعی رودبار در رسانه‌ها  به جرم دریافت رشوه،سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد: این افراد از نیروهای شرکت خدماتی طرف قرارداد هستند که در شهرستان رودبار مشغول به کار بودند.

میر حامد اختری افزود: این اداره کل فروردین ماه امسال پس از دریافت گزارش تخلف دو نفر از نیروهای شرکتی شهرستان رودبار به موضوع ورود کرد و پس از احراز تخلف و اعتراف آنها، به دادگستری شهرستان رودبار معرفی و بلافاصله نیز هر دو نفر از شرکت مربوطه اخراج شدند.

وی گفت: جنگلبانان و پرسنل منابع طبیعی به‌رغم وسعت عمل و کمبودها با توجه به حساسیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی گیلان، بارها و بارها ثابت کرده‌اند تا پای جان از وظایف ذاتی خود عدول نمی‌کنند .

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود: به مردم عزیز استان اطمینان می‌دهیم که فرزندان و سربازان شما در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان در صورت مشاهده تخلف از اشخاص، در هر لباس و منصبی که باشند، طبق قانون برخورد خواهند کرد.

روز گذشته اخباری به نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار درباره بازداشت دو کارمند منابع طبیعی و یک دهیار در رودبار به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز