خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

شهر رشت نیازمند اجرای پروژه های اساسی و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۱۴

فرماندار رشت با بیان اینکه فعالیت ها و اقدامات شهرداری رشت باید در خور شأن و جایگاه شهروندان رشتی باشد، تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری رشت علائه بر ارائه خدمات روزمره، زمینه اجرایی شدن پروژه ها و اقدامات ماندگار در سطح شهر رشت را فراهم کند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست بررسی مشکلات پسماند شهرستان رشت که  امروز با حضور سرپرست جدید شهرداری رشت برگزار شد  با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد از جمعیت شهرستان رشت در حوزه شهرداری رشت خدمات دریافت می کنند، تاکید کرد: فعالیت های شهرداری رشت باید در حد شان و منزلت شهروندان رشتی است.

وی ادامه داد: علاوه بر خدمات روزمره ای که شهرداری در حال انجام است، باید شرایطی فراهم شود که شاهد انجام کارها و پروژه های ماندگار در شهر رشت باشیم.

فرماندار رشت مسئله پسماند به ویژه سایت زباله سراوان را دغدغه مهم و اساسی شهرستان دانست و تصریح کرد: راه اندازی تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان به عنوان آغازی برای ساماندهی کامل این سایت محسوب می شود که نیاز است اقدامات تکمیلی از قبیل احداث زباله سوز لاکان، افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی، اجرای کامل طرح تفکیک پسماند در شهرستان رشت در جهت رفع کامل مشکلات زیست محیطی این سایت، اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز