خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبرداد:

عقد قرارداد با پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای متقاضی همکاری با سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۹۲

مدیر درمان تامین اجتماعی از عقد قرارداد با پزشکان، دندانپزشکان و ماماهای متقاضی همکاری با این سازمان به صورت غیر حضوری و الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمدی، امروز با اعلام این خبر،گفت: سیاست‌های اعلامی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه هر چه بیشتر نسخه الکترونیک در سطح کشور و با توجه به اینکه امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی به هنگام ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک (ep.tamin.ir) فراهم شده ثبت نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان، امکان پذیر شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد : حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم از جمله اخذ شماره شبای بانک رفاه و تکمیل فرم بازدید اولیه از مطب (پروانه مطب، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، ساعات فعالیت مطب و غیره) اقدام لازم انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: همه پزشکان، دندانپزشکان و ماماها می‌توانند تنها با ورود به سامانه الکترونیکی و اعلام موافقت با شرایط قانونی تامین اجتماعی ، می‌توانند به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خدمت رسانی کنند.

 محمدی با بیان اینکه تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با پزشکان به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود اظهار داشت پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان نیز در سریعترین زمان ممکن و ساعت 24 همان روزانجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تاکید کرد پزشکان دارای امضای الکترونیک سازمان نظام پزشکی ۹۵ درصد از سهم سازمان تامین اجتماعی و سایر پزشکان ۸۰ درصد از سهم سازمان را ساعت ۲۴ همان روز و مابقی سهم سازمان را نیز طی یک ماه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان از زمان ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک ، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی است و اولین پرداخت برخط حق‌الزحمه ویزیت و خدمات، پس از بازدید اولیه که بیش از پنج روز کاری نخواهد بود، با رعایت سایر ضوابط و مقررات انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز