خبرگزاری کار ایران

در منطقه "سیوه گده" رخ داد؛

2 نفر در پیرانشهر به ضرب گلوله به قتل رسیدند/ درگیری بر سر عتیقه‌جات

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۰۹

عصر روز گذشته در پیرانشهر 2 مرد به ضرب گلوله به قتل رسیدند و یک نفر هم زخمی شد.

به گزارش ایلنا، عصر دیروز بر اساس گزارشات مردمی رسیده از منطقه "سیوه گده " شهرستان پیرانشهر 2 نفر از شهروندان پیرانشهری با ضرب گلوله به قتل رسیدند.

پیمان حسن پور، رئیس پزشک قانونی پیرانشهر  گفت: گزارش های اولیه حاکی از قتل دو نفر و همچنین زخمی شدن یک نفر دیگر دارد.

وی ادامه داد: اجساد دو نفری که به قتل رسیده اند با هویت معلوم، هم اکنون به قسمت سردخانه بیمارستان امام خمینی پیرانشهر منتقل شده اند و فردی که زخمی شده است و با وضعیت جسمانی مساعد هم اکنون در بیمارستان پیرانشهر تحت درمان قرار دارد.

حسن پور اضافه کرد: بر اساس شنیده های محلی، ظاهراً علت و انگیزه قتل موضوع عتیقه و آثار زیرخاکی بوده است اما علت اصلی و انگیزه عاملان این جنایت تا انجام تحقیقات قضایی و طی شدن مراحل بازجویی عاملان بطور کامل مشخص نخواهد شد.

گفتنی است که در درگیری رخ داده در پیرانشهر حداقل 6 نفر حضور داشتند که گویا یکی از آنها اهل پیرانشهر نبوده است همچنین طبق اخبار دریافتی دو نفر از همراهان این مجموعه دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز