خبرگزاری کار ایران

محمدی خبر داد:

8 شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز / آمارفوتی‌ها به 557 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۹۹۶

رئیس کمیته اطلاع رسانی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه 8 شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت :در شبانه روز گذشته 8 نفر فوتی داشته ایم و آمارفوتی ها در کرمانشاه به 557 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی با اعلام این خبر گفت: شهرستانهای پاوه ، ثلاث باباجانی ، دالاهو ، سرپل ذهاب ، سنقر کلیایی ، صحنه ، گیلانغرب و هرسین در وضعیت قرمز قرار دارند .

وی با اشاره به اوج‌گیری دوباره کرونا در استان در هفته های اخیر افزود: وضعیت استان در خردادماه قرمز بود که خوشبختانه با همکاری موثر مردم و کاهش مبتلایان به وضعیت زرد تغییر پیدا کرد، اما متاسفانه در هفته‌های اخیر به دنبال بی توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا هستیم که ادامه این روند می تواند در کوتاهترین زمان ممکن وضعیت استان را قرمز کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه بستری‌های جدید کرونا در استان به بیش از ۷۰ مورد رسیده است، گفت: این درحالی است که در مرداد ماه امسال در برخی روزها این تعداد حدود ۲۰ نفر بود.

وی از مردم خواست با توجه به سیر صعودی کرونا در استان، بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته و حتی المقدور در امکان عمومی حاضر نشده و در صورت حضور حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز