خبرگزاری کار ایران

نماینده طرح آبرسانی نمین و عنبران:

مشکلات آبی عنبران با پروژه تامین متوازن آب شرب رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۷۵

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران از رفع مشکل کم آبی و قطعی آب در شهر عنبران با ایجاد پروژه تامین متوازن آب شرب خبر داد.

به گزارش ایلنا،حسن کروبیان از آغاز نقشه برداری پروژه تامین متوازن آب شرب مناطق شهر عنبران خبر داد و گفت: از 25 شهریور ماه این عملیات آغاز شده و در روزهای آتی اجرای خط لوله انتقال آب شرب به مخزن انتهای شهر عنبران شروع خواهد شد. 

وی از آبرسانی 33 لیتر در ثانیه به دو منبع آب شرب شهر عنبران با پایان این پروژه خبر داد و افزود: پروژه تامین متوازن آب شرب مناطق شهر عنبران، اجرای خط لوله انتقال آب از منبع ابتدایی شهر عنبران تا منبع انتهای این شهر به طول حدود ۵ کیلومتر است که با لوله پلی اتیلن به قطر ۲۵۰ میلیمتر انجام می شود.

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از این آب از طرح آبرسانی نمین و عنبران به مخزن آب شرب ابتدایی شهر عنبران انتقال می یابد و بخشی از شهر عنبران از این طریق تامین آب می شود و با اجرای پروژه تامین متوازن آب شرب عنبران، مناطق دیگر شهر نیز از طرح آبرسانی نمین و عنبران آبرسانی خواهد شد.

کروبیان از آبرسانی به ۵ روستا شامل روستاهای گلشن و عنبران علیا از منبع ورودی شهر عنبران و روستاهای جید و میرزانق و میناباد از منبع جید خبر داد و گفت: افزایش دمای هوا و استفاده بیشتر از آب باعث می شود تا آب شرب بعضی از مناطق شهر عنبران کم فشار یا قطع شود که با اجرای پروژه تامین متوازن آب شرب شهر عنبران، این مشکل نیز رفع خواهد شد.

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران در اذعان کرد: طرح آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرستان نمین و عنبران و ۵ روستا‌ی مجتمع وحدت (روستاهای گلشن، جید، میناباد،میرزانق و عنبران علیا) با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵ کیلومتر در حال اجرا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز