خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی استان مطرح کرد:

مدیران دستگاه های اجرایی قزوین حق شکایت از رسانه ها را ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۷۷

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: هیچ مدیری حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد و در صورت نیاز به پیگیری مساله‌ای، ابتدا باید دعوی خود را در شورای اطلاع رسانی استان مطرح کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین با بیان اینکه ساحت رسانه از تشویش و اتهام به دور است، افزود: وظیفه یک رسانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و در بدبینانه ترین حالت انتقاد سازنده است که برای جامعه مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیران استان از طرح دعوی علیه رسانه‌ها خودداری کنند، اضافه کرد: شکایاتی که طی سال‌های گذشته از اصحاب رسانه‌ استان صورت گرفته، شخصی بوده و به مسایلی فراتر از کار رسانه‌ای ربط داشته است.

حبیبی گفت: از سوی دیگر، اصحاب رسانه‌ هم باید توجه کنند که تهدید رسانه‌ای علیه مدیران، زیبنده رسانه‌ها نیست و ما نباید در استان چنین چیزی را داشته باشیم و البته مدیران هم باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به شرایط سخت شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی کشور، گفت: باید از جو و فضای رسانه‌ای حاکم بر استان و کشور از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات قدردانی کنیم که موجب غلبه بر جو روانی دشمنان در شرایط اقتصادی و کرونایی کنونی شد و برای فعالیت دشمن، خلا و فضای رسانه‌ای را باقی نگذاشت.

وی اضافه کرد: با مشارکت و نقش آفرینی خوب رسانه‌ها تهاجم رسانه‌ای دشمنان ناکام ماند و مشکلات کرونا و مسایل اقتصادی از یک تهدید به فرصت تبدیل شد.

حبیبی، نقش رسانه و مطبوعات را بی بدیل و اثرگذار دانست و گفت: رسانه‌ها در این مدت، کمک کار خوبی برای دولت بودند و نقش پدافند رسانه‌ای را در این مدت به خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز