خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورای شهر؛

برگزاری مراسم بزرگداشت روز اورژانس در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۴۳

مراسم بزرگداشت روز اورژانس با حضور اعضای شورای شهر در لاهیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در مراسمی با حضور اعضای شورای شهر، یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان ، بی گناه رئیس اورژانس شهرستان لاهیجان و تنی چند از مسئولان اورژانس، از زحمات شبانه روزی پرسنل اورژانس قدردانی شد.

در این مراسم نجار تمیزکار ضمن گرامی داشت سالگرد تاسیس اورژانس از همه عوامل زحمت کش اورژانس ۱۱۵ لاهیجان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت : به نمایندگی از مردم قدرشناس لاهیجان بر خود وظیفه دانستیم از زحمات پرسنل اورژانس لاهیجان که در در پایگاههای اورژانس 115 به صورت شبانه روز در حال خدمت صادقانه به مردم هستند قدردانی کنیم .

وی افزود : اورژانس و فوریت های پزشکی خط شکن حوزه سلامت هستند که در حوادث مختلف آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات می شوند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نمی کنند .

وی گفت : در این روزها در مواجهه با علائم مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ تماس با اورژانس ۱۱۵ نخستین فکر و راه حلی است که به ذهن شهروندان خطور می کند و از اپراتورهای اورژانس درخواست راهنمایی و کمک می کنند و امیدواریم پرسنل زحمتکش اورژانس همواره در راه خدمت به مردم سلامت باشند.

یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان نیز طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن روزاورژانس و فوریتهای پزشکی ، پرسنل اورژانس را در صف مقدم امداد برشمرد و افزود : شما به عنوان خط مقدم جبهه درمان، اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و بیماران اورژانسی حاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان دهنده جایگاه ارزشمند شما می باشد.

وی گفت : امداد رسانی شغل حساسی است و مجاهدت و ایثار پرسنل اورژانس به یقین در نزد خداوند و مردم منظور خواهد بود .

بی گناه رئیس اورژانس لاهیجان نیز طی سخنانی با قدردانی از دعوت بعمل آمده ، به بیان عملکرد اورژانس لاهیجان پرداخت .

سایر اعضای شورای شهر لاهیجان نیز فرارسیدن 26 شهریور ماه روز اورژانس و فوریت های پزشکی را به یکایک عزیزان اورژانس تبریک گفتند و از زحمات آنان به ویژه در دوران مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

در پایان مراسم از تعدادی از پرسنل اورژانس به نمایندگی از پایگاه و سایر عوامل به رسم یادبود با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز