خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی فارس:

کمک بهزیستی به تنهایی پاسخگوی خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیست/ لزوم بازگشت سرپرستان خانوار به حوزه اشتغال و کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۸۴

مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت: باید همه کمک کنیم تا سرپرستان خانوار آسیب دیده از کرونا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند.

به گزارش ایلنا، محمد صادق کشفی نژاد افزود: سازمان بهزیستی جهت حمایت از افراد تحت پوشش خود در ایام کرونا به منظور تهیه لوازم بهداشتی در چند نوبت به این افراد مساعده پرداخت کرد.

کشفی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه اما نباید فراموش کرد که این رقم های پرداختی به هیچ وجه خسارت وارده بر این خانوارها را جبران نخواهد کرد، افزود: در چنین شرایطی نیاز است تا این افراد را مجددا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردانیم.

مدیر کل بهزیستی استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای افراد و دریافت دستمزد و درآمد حاصل از اشتغال می تواند برای اقشار و مددجویان بهزیستی رونق دوباره ای به زندگی این افراد ببخشد ادامه داد: پرداخت اعانه باعث می شود که افراد از فعالیت بیفتند که متاسفانه این اتفاق مشکلاتی را هم برای مددجویان و دولت ایجاد کرده است.

اشتغال 254 زن سرپرست خانوار از محل پرداخت تسهیلات

معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکت‌های مردمی اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی فارس گفت : در سال 98 تعداد 371 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره کل از مشوق‌های بیمه ای معادل 2 میلیارد و 777 میلیون و 960 هزارو 260 ریال (2.777.960.260 ریال) استفاده کردند. 

پریسا زارعی با بیان اینکه تعداد زنان سرپرست خانوار در سال جاری 605 نفر است، خاطر نشان کرد : از محل پرداختی 74 میلیارد و 610 میلیون ریال تسهیلات برای 254 زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز