خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

شور عاطفه‌ها با هدف تأمین ملزومات آموزشی غیرحضوری برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۶۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در از 22 شهریور شروع و تا 11 مهر در استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا لشینی با بیان اینکه در البرز ۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به تقارن «شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش ایران همدل، این رویداد از روز شنبه 22 شهریورماه تا جمعه 11 مهرماه سال جاری به مدت 21 روز باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

رضا لشینی گفت: کمک‌های مردمی این استان در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود که هدفگذاری سال جاری برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران ۲۵ میلیارد تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی البرز با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: ۲۰۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و ۲۰۰۰ مدرسه البرز با مدیریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان با هدف هر مدرسه یک تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

وی از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و ۳۰۰ پایگاه بسیج با نظارت مرکز نیکوکاری سپاه و ۱۰۰۰ کانون فرهنگی مساجد خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۲۶*1*8877* و یا با شماره تلفن 2632826741 یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌ حساب 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز