خبرگزاری کار ایران

عباسی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

رقابت ورامینی‌ها با ۱۴ تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۷۸

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین از رقابت ورامینی ها با ۱۴ تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال خبرداد.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری ورامین برای دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر کار سختی پیش رو دارد و باید برای حفظ جایگاه خود با ۱۴ تیم به رقابت بپردازد.

وی گفت: والیبالیست های ورامینی در گام نخست مقابل همتای خود از قزوین با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند و برای حریفان خط و نشان کشیدند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین ادامه داد: مدافع عنوان قهرمانی در بازی دوم باید به مصاف آذر باطری برود که این دیدار روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه در شهر ارومیه برگزار می شود.

عباسی افزود: تیم شهداب یزد روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور در سالن شهید گلعباسی ورامین رو در روی یاران مجید تابش نژاد قرار خواهند گرفت.

وی اشاره کرد: سالن ۱۲ هزار نفره آزادی برای چهارشنبه دوم مهرماه میزبان والیبالیست های ورامین است تا پیکان تهران برای یک رویارویی سخت مهیای رقابت شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین اظهار کرد: در هفته پنجم ، فولاد سیرجان پذیرای تیم والیبال شهرداری ورامین خواهد بود که این بازی چهارشنبه نهم مهرماه برگزار می شود.

عباسی گفت: فولاد مبارکه سپاهان در روز یکشنبه ۱۳ مهرماه به ورامین سفر میکند تا در یک جدال سخت به مصاف شاگردان تابش نژاد رود.

این مسئول اشاره داشت: هفته هفتم قرعه بنام سایپای تهران افتاده تا با بهره مندی از امتیاز میزبانی مهیای رویارویی با حریف ورامینی باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین گفت: در ادامه رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین به ترتیب باید با شهروند اراک، هورمان رامسر، خاتم اردکان، راهیاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به رقابت بپردازد.

عباسی افزود: قرعه استراحت نماینده ورامین در هفته پانزدهم که آخرین روز از بازی های دور رفت خواهد بود به ثبت رسیده تا خود را مهیای رقابت های برگشت کند.

وی ادامه داد: تمام بازی ها راس ساعت ۱۶ و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز