خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

بانک‌های مستقر در کاشمر نسبت به خلیل آباد هم تعهد و تکلیف دارند/ باید در بحث تضامین بانکی با مردم مدارا کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۳۴

فرماندار خلیل آباد گفت: شعبات بانک های مستقر در شهرستان کاشمر که در خلیل آباد شعبه ندارند در مقابل مطالبات مردم این شهرستان هم باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه هماهنگی شورای بانک های شهرستان که در محل فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: شعب بانک هایی مثل ملت ، تجارت ، مسکن و... که در خلیل‌آباد شعبه ندارند یا باجه دارند و در شهرستان کاشمر مستقر هستند نسبت به این شهرستان هم تعهد و تکلیف دارند و بنده به نمایندگی از مردم از آنها این مطالبه را دارم.

وی افزود: هیچ گونه توجیه و عذری در عدم پاسخگویی مناسب به مردم شهرستان توسط بانک های مستقر در کاشمر پذیرفتنی نیست و همانگونه که به مردم کاشمر تعهد دارند بایستی به خلیل آباد هم داشته باشند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه بایستی مدیران شعب بانک های خراسان رضوی به بانک های شهرستان در بحث اعطای تسهیلات سرمایه گذاری اختیارات بیشتری بدهند افزود: تا کنون بعضی از مدیران شعب بانک های خراسان رضوی به خلیل آباد نیامده اند که می‌طلبد نسبت به حضور در شهرستان و بازدید از شعبات خود و بررسی بعضی از مسائل سرمایه گذاری به شهرستان سفری داشته باشند.

قاسم پور بیان کرد: بایستی یک برنامه ریزی با کمک معین های اقتصادی و فرهنگی شهرستان با توجه به سال جهش تولید داشته باشیم و همه ما تکلیف داریم در این حوزه حرکت کنیم و با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی کشور یک وضعیت خاصی است باید در بحث تضامین بانکی با مردم مدارا کرد.

وی با تقدیر از عملکرد بانک های مستقر در شهرستان در پرداخت به موقع تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا در خلیل آباد گفت: تا کنون با توجه به پرداخت بالغ بر 964 میلیون تومان تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا این شهرستان از لحاظ پرداخت این تسهیلات با توجه به گزارش استان، رتبه هفتم را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز